جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

آل‌کثیر و عابدزاده سرخ‌پوش می‌شوند

  • کد خبر: ۱۸۰۶۴۴
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
  • ۱۳
آل‌کثیر و عابدزاده سرخ‌پوش می‌شوند
باشگاه تراکتور به دنبال جذب دو ستاره فوتبال ایران است تا ناکامی اخیر را جبران کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال تراکتور که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران نتوانست نتیجه مناسبی بگیرد شب گذشته هم از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماند تا ظرف تحمل هواداران سرخ‌پوش لبریز شود.

اولین پستی که شاید علیرغم تمام سروصدایی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به راه انداخت نتوانست نتیجه مطلوبی داشته باشد، دروازه‌بانی بود. پورحمیدی که فصل گذشته بعد از علیرضا بیرانوند دومین گلر برتر لیگ فوتبال ایران بود، بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی تبریز شد تا تبدیل به گلر شماره یک این تیم شود و محمدرضا اخباری باتجربه را بعد از مدت‌ها از تبریز خارج کند.

دو هفته ابتدایی لیگ برتر با عملکرد پراشتباه این بازیکن همراه بود و پورحمیدی نتوانست آن‌طور که باید و شاید عمل کند. چند اشتباه مرگ‌بار مقابل سپاهان و پرسپولیس باعث شد تا تراکتور بعد از دو هفته به قعر جدول بچسبد و هواداران این تیم امیدوار بودند در آسیا این رویه را تغییر دهند. این اتفاق اما در نهایت عملی نشد و تراکتور با پورحمیدی از آسیا حذف شد. دریافت ۳گل در این مسابقه باعث شده تا مدیران تراکتور به طور جدی به دنبال پیداکردن جانشین برای پورحمیدی باشند.


از امیر عابدزاده به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی پورحمیدی در تبریز نام برده می‌شود. ناگفته نماند که مدیران تراکتور در چند هفته گذشته تماس‌هایی برای جذب امیر عابدزاده با وکلای او داشته اند و اگر روند اشتباهات پورحمیدی ادامه‌دار باشد شاید این دروازه‌بان به جمع تراکتوری‌ها اضافه و پورحمیدی به نیمکت تراکتور تبعید شود.

اما دومین پستی که تبریزی‌ها با چالش جدی در آن مواجه هستند در خط حمله است. تراکتور در فاز هجومی نتوانسته خواسته کادرفنی را فراهم کند و به همین خاطر مدیران این باشگاه با درخواست پاکو خمز به دنبال تقویت خط حمله تیمشان هستند. در همین راستا سرخ‌پوشان با مدیربرنامه‌های آل‌کثیر وارد مذاکره شده‌اند و می‌خواهند این بازیکن را که هنوز موفق به انعقاد قرارداد با سپاهان نشده راهی تبریز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
8
15
آقایان محترم آذری زبان لطفا دقت کنید دروازه بانی درست است ولی آل کثیر رو دست همه باد کرده و فقط دنبال پول است و معرفت و غیرت لازم برای تیم شما رو نداره دقت کنید
؟!
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
آقای محترم آذری زبان نه ترک زبان آذری لهجس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
آذری زبان نداریم ما ترک آذربایجان هستیم
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
برای همینه توی همه رساناها و تلوزیون حکومتی داید کاسه لیسی میکنید لنگی پاره پوره بلیسد شاید شاید
Turk oglan
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
آذری زبان نه داداش ترک زبان آذربایجان،ماهم با نظرتون در مورد آل کثیر موافقیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
تو الان چرا باد کردی
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
5
1
شایعه پراکنی نکنید ال کثیر فقط سپاهان قهرمان پاک،،، بدون داور و کمک داور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
ثبت خنده دارترین جوک تاریخ بشریت توسط هواداران شعله زرد و اونم تیمی ک ساکت مدیرش باشه ??????????????????????????????????????
ضدلنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
8
3
لنگ با تراکتور فرق ندارد لنگ لیگ شخم میزنه تراکتور هم زمین را پس برو تراکتور.
بهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
0
0
تیتر زده بودید ةلکثیروعابدزاده پرسپولیسی هستند،الان میگی تراکتوری هستند.!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
1
این دسته 3ها خفه شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
این دسته 3ها خفه شن
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
کیسه کشا و سوراختو هایه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->